E-mail volume limieten: het aantal e-mails dat maximaal verstuurd kan worden
Er is een beperking op het aantal ontvangers per e-mail en het aantal e-mails dat je per tijdsblok kunt verzenden. Waarom zijn de volume limieten belangrijk? De limieten zijn nodig om misbruik te voorkomen, de prestaties te behouden en de algehele kwaliteit van de e-mailervaring te verbeteren. Dit zijn onze e-mail volume limieten Onze e-mail […]
Verhuizen van NL domeinnaam
Indien u uw .nl domeinnaam naar AtSeaHosting wilt verhuizen dan dient u een token op te vragen bij uw huidige hostingprovider. Een token is een code waarmee wij de verhuizing in gang kunnen zetten. Indien u de token ontvangen heeft dan kunt u deze invoeren bij het bestelformulier. Indien de token klopt dan is uw […]
Wat is domeinnaamregistratie?
Domeinnaamregistratie is het vastleggen van een internet domeinnaam, zodat alle rechten van dit domein voor de eigenaar zijn. Een domeinnaam is een aanduiding van een internet adres. Technisch gezien verwijst een domeinnaam naar een stukje ruimte op een server bij een Internet provider waar de website is geplaatst. Oorspronkelijk bestaan deze adressen uit getallenreeksen. Er […]
Wat verandert er voor mij als gebruiker als ik overstap?
Tegelijkertijd krijg je tal van extra mogelijkheden die voorheen niet beschikbaar waren. Of je deze wilt gebruiken of niet, dat is natuurlijk aan jou. Een leuk voordeel van een 3CX-centrale is bijvoorbeeld dat je geen 0 of 9 meer hoeft te draaien om een externe lijn te selecteren. 3CX herkent interne nummers. Als het ingevoerde […]
Is Voice over IP niet veel duurder?
De initiële investering is juist lager dan bij conventionele oplossingen. Bovendien biedt VoIP de flexibiliteit om meerdere providers tegelijk te gebruiken. Als je bijvoorbeeld veel naar Frankrijk belt, kun je specifiek voor dat land de goedkoopste provider kiezen. Zowel voor nationale als internationale gesprekken kun je zo veel besparen op belkosten.
Wat kan ik met mijn klantenaccount?
Op jouw klantenaccount vind je een overzicht van elke dienst die jij bij ons afneemt en over deze diensten meer specifieke informatie. Tevens staan alle openstaande facturen op jouw account vermeld. Hiermee heb je een duidelijk overzicht voor jouw administratie.
Hoe activeer ik mijn klantenaccount?
Als je bij ons een dienst hebt besteld, vul je daarbij het mailadres in waarop we jou kunnen bereiken. Vervolgens hoef je niets meer te doen. Zodra het account is aangemaakt ontvang jij hiervoor van ons de gegevens.
Hoe wijzig ik het wachtwoord van mijn account?
Het wachtwoord waarmee je kunt inloggen op het klantenpaneel kan gewijzigd worden in het klantenpaneel en wel als volgt:
Hoe log ik in op mijn Klantenpaneel?
Ga naar klanten.atseamedia.nl Login met je klantnummer en wachtwoord
Hoe maak ik een nieuw e-mail account aan?
Je kunt eenvoudig een nieuw mailadres aanmaken, volg hiervoor de onderstaande instructies.